Opinia użytkownika: Yanek
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Jestem klientem stacji Orlen w Giżycku już od dawna. Nie zauważyłem, aby przed wejściem czy na terenie dystrybutorów były jakieś śmiecie, czy nie porządek. W środku zawsze czysta toaleta (przynajmniej w momentach, w których musiałem z niej skorzystać), trochę za to mało miejsca, bo nastawiano regałów co niemiara. Obsługa - przeważnie miła, lecz : jeśli się jest rano, jedzą, coś przekładają, podpisują, wymieniają i inne w trakcie załatwiania klienta; jeśli się jest po południu, zawsze trzeba czkać aż ten sam kasjer zrobi komuś 5 hot-dogów. Nie powinno tak być. A już szczególnie mnie denerwuje moment, kiedy ktoś jest na przyuczeniu do zawodu. Powinni robić kursy teoretyczne, a do praktyki, kandydat powinien już umieć co najmniej obsługę klienta w 75%, a nie przy kliencie się pytać nadzoru co ma teraz wcisnąć i co to za karta, bankowa czy kredytowa, czy inna. Inną sprawą jest, że zawsze jest "dzień dobry" i "do widzenia". Więc za to plus :-) za te czekanie na hot-dogi minus :-(. A ceny to już swoją drogą, no ale jak się mieszka w KURORCIE :-D to nie ma się co dziwić. Dziwna ta polityka firmy!!!