Opinia użytkownika: Obserwatorka_1
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Zadzwoniłam na Infolinie Polsatu Cyfrowego z zamiarem zmiany wysokości abonementu na niższy. Połaczyłam się z konsultantem. Wyjaśniłam Panu, że chodzi mi o zmianę abonamentu i że chciałam się dowiedzieć o opłatach z tym związanych. Kansultant odpowiedział wyczerpująco na wszystkie moje pytania. Potem jeszcze sprawdził, że korzystam ze starego dekodera i zaproponował wymianę na nowszy za 1 zł. Opowiedział mi wszystko na ten temat i powiedział, ze maxymalnie do dwóch dni kurier dostarczy mi nowy dekoder i aneks do umowy o nowy abonament. Podziękowałam za miłą rozmowe, to samo uczynił konsultant i usłyszałam, "że jak tylko będzie miała Pani jakiś problem , to proszę dzwonić na Infolinie". Konsultant wykazał się kompetencją i był miły i pomocny przez cały czas trwania rozmowy.