Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Zgłaszałem awarię internetu. Najpierw czeka nas "rozmowa" z automatyczną sekretarką, która krok po kroku diagnozuje problem i numerem tonowym możemy wybrać w końcu połączenie z konsultantem. Automat ostrzega nas jeszcze, że w celu ulepszenia usług każda rozmowa jest nagrywana oraz uczula żeby najpierw spróbować zrestartować modem. Pierwszy zawód: słyszymy informację, że wszyscy konsultanci są zajęci i na połączenie musimy poczekać więcej niż 10 minut. Mimo wszystko samo rozwiązanie informujące o czasie oczekiwania jest dobrym pomysłem. Jednak okazało się, że musiałem czekać około 17 minut słuchając denerwującej muzyki w słuchawce. Po połączeniu się z konsultantem, informuję go o swoim problemie. Sympatyczny Pan, miłym i spokojnym głosem, nie dając odczuć po sobie, że rozmawia z laikiem tłumaczy mi, po wcześniejszym sprawdzeniu stanu mojego połączenia w systemie, że wina leży po stronie mojego oprogramowania. Proponuje kilka rozwiązań, które nie zdają egzaminu, następnie sugeruje podłączenie kabla od internetu do innego kompuera. Jako, że nie mam w tej chwili czasu na takie działania, proponuję telefon w późniejszej porze. Pracownik UPC nie omieszkał w międzyczasie zaproponować mi nowej oferty, która nie okazała się jednak korzystna.