Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.

Treść opinii: Ponieważ, w innej obserwacji dotyczącej COK Eurobanku wystawiłem negatywną ocenę z powodu braku połączenia przez skype z infolinią banku przez użytkownika doradca_eurobanku, to czuję się zobowiązany do wystawienia pozytywnej oceny co do samej jakości obsługi przez konsultanta po dodzwonieniu się na infolinię w tradycyjny sposób na podane numery telefonów przez bank. Doradca bardzo mi pomógł w sposób fachowy i kompetentny rozwiązać problemy z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego Eurobanku i był przy tym uprzejmy i cierpliwy prowadząć krok po kroku do rozwiązania problemu. Dzięki tej pomocy uniknąłem ponownej wizyty w placówce i straty czasu. Pomoc dotyczyła odblokowania konta, diagnostyki problemu i natychmiastowego zaradzenia wszystkiemu przez telefon. Okazało się, że mechanizm TokenaGSM rozsynchronizował się i konsultant zaoferował mi nowy TokenGSM. Pomimo, że działanie samego TokenaGSM jest uciążliwe z powodu możliwości rozsynchronizowania to polecam ten bank właśnie z powodu sprawnej obsługi, dobrych zabezpieczeń i szerokiej funkcjonalności serwisu transakcyjnego.