Opinia użytkownika: Anonimowa
Dotycząca firmy: AEGON
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię Aegon, ponieważ posiadam tam ubezpieczenie i chciałam się dowiedzieć paru informacji. Dzwonię, po krótkim czasie oczekiwania odzywa się pani konsultantka. Bardzo miła, wyczerpująco odpowiada na moje pytania dotyczące ubezpieczeń. Jednak, gdy zapytałam o tryb rezygnacji, gdyż w tym celu przede wszystkim dzwoniłam, nagle ton głosu się zmienił, pani zaczęła odpowiadać szorstko i półsłówkami. Dokończyłam rozmowę, odłożyłam słuchawkę. Wzięłam jeszcze do ręki regulamin ubezpieczenia, tak aby się upewnić, czy wszystkiego ważnego dowiedziałam się na infolinii. Niestety pani konsultantka pominęła kilka istotnych informacji, być może myślała, że są one oczywiste lub mało ważne aby o nich powiedzieć.Dzwoniąc na infolinię nie dowiedziałam się niczego istotnego nt rezygnacji.