Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: EMKA
Treść opinii: Robiąc zakupy w dziale spożywczym chciałem jednocześnie sprawdzić czy kierownictwo działu zastosowało się do moich wcześniejszych uwag. Stwierdziłem, że jednak nic się nie zmieniło na lepsze, a wręcz odwrotnie obsługa klientów przy stoisku wędliniarskim się pogorszyła,ponieważ w tym dniu (sobota) klientów obsługiwały trzy panie ekspediętki z których jedna przebywała na zapleczu.Gdy ekspediętka przebywająca na zapleczu wróciła,ucieszyłem się ,że teraz kolejka będzie posuwać się szybciej ale skąd, zaraz na zaplecze wyszła nastepna.Moim zdaniem dla tego stoiska klient jest utrapieniem i po co się nim przejmować, chce zrobić zakupy nich cierpliwie stoi i czeka.Nie zauważyłem by kierownictwo sklepu chciało coś zmienić w obsłudze na tym stoisku.Gdy wreszcie zrobiłem zakupy okazało się ,że przy czynnych kasach to dopiero są koleiki.Na domiar złego okazało się ,że system płatności kartami płatniczymi nie działa,więc klienci, którzy załadowali kosze zakupami, a później ladę ,musieli je ponownie pakować do wózków,jeżeli nie posiadali przy sobie gotówki.Stoiąc w kolejce nie zauważyłem żadnej interwencji ze strony kasjerek lub kierownictwa aby powiadomić przychodzących klientów o awarii systemu płatności kartami płatniczymi.Klienci na pewno nie tracili by czasu na stanie w kolejce przy stoisku wędliniarkim i mięsnym lecz by poszli najpierw do bankomatu po pieniądze.