Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Udając się do dyskontu marki praktiker w Rybniku, w celu zakupu 2 skrzynek narzędziowych marki Stnley, już przy wyjściu z samochodu na parkingu przeraził mnie widok śmieci leżących na ziemi. Wchodząc na salę sprzedaży udałam się do informacji po aktualną gazetkę promocyjną, które leżały na ladzie informacji ogólnej. Następnie wchodząc w głąb sklepu skierowałam się do działu narzędzia w celu dokonania zakupu. Przeglądając regały z skrzynkami narzędziowymi nie zauważyłam wybranego przeze mnie produktu, dlatego też podeszłam ddo informacji aby zapytać o ten produkt. Pani z informacji powiedziała, że mam udać się do informacji działu narzędzia. Jak powiedziała tak też zrobiłam, lecz niestety w informacji działu nikogo nie było. Czekając ok 10 minut na pracownika działu znów podeszłam do informacji ogólnej, aby został wywołany przez radio pracownik działu. Po chwili usłyszałam w radio, : pracownik działu narzędzia proszę podejść do informacji swojego d"ziału". Faktycznie pracownik przyszedł do działu po ok 5 minutach od wezwania, lecz stojąc przy informacji działu pracownica spotkała swojego znajomego i poszła z nim do innego działu , mimo iż wiedziała że to ja na nią czekam. Pracownica raczyła przyjść po ok 10 minutach i łaskawie podeszła do mnie. Po zapytaniu o produkt usłyszałam następującą odpowiedź: "NIE MA". Po tak "miłej " rozmowie udałam się do wyjścia.