Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zadzionił do mnie Dział Obsługi Klienta sieci ERA z nową propozycją , dodatkowego numeru telefonu i nowa umową . Nie byłoby w tym nic dziwnego , tylko jestem ich klientem ponad 5 lat za rok kończy mi się z nimi umowa i nie zamierzam już jej przedłużać. Co mnie zdziwiło Pani , która mi proponowała telefon z nowym numerem nie miała nawet pojęcia jaki mam abonament , co wiecej wmawiała mi że posiadam u nich telefon w ofercie indywidualnego klienta. Co mnie zaskoczylo ,szczerze mówiąć zgłupiałam , podczas rozmowy z Pania postanowiłam więc sie zalogować do systemu i upewnić jaka mam w końcu taryfę. Okazało się że jednak mnie zdrowy rozsądek nie opuścił i jestem klientem ERY ale mam taryfę biznesową i telefona na firmę. Jakby tego było mało Konsulantka wmawiałam mi do samego końca że widocznie coś żle doczytałam i proponuje mi nowy telefon z tanszym abonamentem umowa na 24 miesiące. Zapytałam więć ile u nich kosztuje telefon Sony Ericson C 905 , który mnie interesuje , jednak odpowiedż którą uzyskałam znów mnie zaskoczyła. Różnica między ceną na stornie inernetowej a tym co podała mi konsultantka była kilkuset złotych. Koniec z koncow powiedziałam Pani co o tym myśle i podziękowałam za propozycję. I tak naprwdę nie przeszkadza mi to że konsultanci dzwonią z propozycjami , ponieważ sama wyraziłam na to zgodę. Myślę że Biuro Obsługi klienta powinno być bardziej kompetentne ,a ich wiedza na temat klienta również.