Opinia użytkownika: Monika_703
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Dnia 18.11.2009r czekając w kolejce do kasy, byłam świadkiem nie tyle kłótni, a wyraźnie wyrzuconych pretensji kierowniczki placówki w stosunku do kasjerki. Chodziło o konto klienta. Kasjerka nie zamknęła konta, gdyż nie mogła skontaktować się z klientem-nie odbierał telefonu. Postawa KIEROWNICZKI banku była żenująca i nieadekwatna do jej stanowiska. Zrobiła młodej kasjerce awanturę przy klientach bo miała zły humor. Krzyczała na nią i nie dała dopuścić jej do głosu. Osoba nie poważna, która nie powinna być na takim stanowisku. Osobiście miałam doświadczenie z Panią A. przy zakładaniu rok temu konta z moją mamą. Jest osobą poważną: nigdy nie pozwala sobie na uśmiech, ma wrogie spojrzenie którym odpycha klientów. Wiem, bo dosyć często odwiedzam tą placówkę. A mimo to, tyle czasu utrzymuje się na stanowisku kierowniczym. Gdyby nie osoba tej Pani, napewno częściej zawierałabym transakcję w tym banku i polecała go innym. Odnośnie wyglądu placówki nie mam nic do zarzucenia. Zawsze jest czysto, ciepło i schludnie. Pozostała obsługa banku jest bardzo miła, pomocna i uśmiechnięta-przeważnie kiedy Pani kierownik nie ma w placówce. Oferta banku dosyć interesująca. Przy ocenie wezmę pod uwagę tylko kierowniczkę, gdyż mimo niej wszystko w banku jest w porządku, ale idąc do banku, zastanawiam się :"czy jest dziś na swoim stanowisku, czy może będę miała szczęście i jej nie będzie"?