Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: 2 maja skorzystaliśmy z oferty kupuj bez VAT. I kupiliśmy obiektyw do aparatu , ale okazało się, iż produkt nie spełnia naszych oczekiwań, pomimo, iż był wybierany i bardzo polecany przez pracownika. Niewiele różnił się od tego, który posiadam. Po dokładnym przetestowaniu w domu, w ciągu 2 godzin postanowiliśmy go zwrócić. I tu pojawił sie problem. W zamian dostaliśmy bon towarowy. We wrześniu stwierdziliśmy, iż nie potrzebujemy nic z MM na tę kwotę i prosiliśmy o wymianę na gotówkę. Jedyne, co mi zaproponowano (po wydeptaniu ścieżek od Punktu obsługi Klienta do Serwisu i, Reklamacji, Faktur, itd.), iż kupon może zostać jedynie wymieniony na Kartę Podarunkową, którą mogę robić zakupy w w/w sklepie. Karta podarunkowa świetna rzecz, ale w dobie kryzysu mi całkowicie zbędna. I tak po każdą płytę, kartę pre-paid lub inną pierdołę jeżdżę do Media. Ostatnio potrzebowałam fakturę i dostałam, ale z informacją, że płacę kartą podarunkową (nie wspomnę, iż zostałam zmuszona do jej posiadania). Niestety, nie można tego zmienić, bo faktycznie tak jest. Wcześniej mnie poinformowano, iż będzie można dodać jakąś adnotację, ale już nikt tego z obsługi nie pamięta. Podsumowanie: Osoby sprzedające na konkretnych stanowiskach powinny mieć większą wiedzę na temat sprzedawanego towaru. Kiedyś w innym sklepie kupowałam część do aparatu i Pan wszedł do komputera i stwierdził, iż ten aparat jest sprzedawany w takim a nie innym zestawie i tej części nie potrzebuję. W MM nie do pomyślenia. Na moją ocenę głownie ma wpływ wiedza i kompetencja pracowników, gdyż brudna wykładzina czy coś podobnego nie miałoby tak podstawowego wpływu na zakupy specjalistycznego sprzętu.