Opinia użytkownika: *****
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Klilkanaście dni temu otrzymałem fakturę za usługi telekomunikacyjne od sieci PLAY. Niestety okazało się, że usługa którą wyłączyłem przed upływem okresu rozliczeniowego oraz przed wygenerowaniem rachunku nie została na czas wyłączona przez sieć. Z tego powodu widniała na rachunku i powiększyła niesłusznie jego wartość. Zareklamowałem telefonicznie dane na fakturze. W pierwszej chwili odpowiedź konsultanta odruchowo ukierunkowała winę za to wydarzenie na mojej osobie (klienta) tłumacząc, że na pewno nie dokonałem wyłączenia usługi w odpowiednim czasie i stąd będę musiał liczyć się z zapłatą za nią. Nauczony jednak własnymi, niemiłymi doświadczeniami z tą siecią postanowiłem w chwili wyłączania usługi przez internet - wykonać printscreen'a z ekranu. Poinformowałem o tym konsultanta i dopiero wówczas zabrał się do gruntownego sprawdzania danych w systemie. Nagle okazało się, że to wcale nie z winy klienta system wyłączył z opóźnieniem usługę. Po uzyskaniu tych ustaleń konsultant sporządził reklamację informując mnie, abym dokonał wpłaty za fakturę w wysokości pomniejszonej o wartość niesłusznie naliczonej usługi. Tak też postapiłem. Jednak ku mojemu zdziwieniu po 2 tygodniach otrzymuję od sieci smsa z informacją, że upłynął termin płatności. Zdenerwowany ponownie zatelefonowałem na infolinię Play. Zachowanie konsultantki skutecznie mnie poirytowało. Odnoszenie się do klienta zwrotami bezosobowymi, w domyśle witając się z dzwoniącym, jak " z kolegą" .... "Cześć , witaj w Play" A następnie kontynuowanie rozmowy w tej samej formie (bez używania zwrotu "proszę Pana" zupełnie mi się nie podoba. Nie lubię kiedy ktoś próbuje narzucać w ten sposób formę prowadzenia rozmowy, podczas gdy nie życzę sobie zwracania się do siebie po imieniu, jesli nie znam się z rozmówcą, a mało tego jednocześnie zwracam się do niego z użyciem formy grzecznościowej. Jestem osobą młodą ale ten sposób obsługi bardzo mi przeszkadza i pokazuje moim zdaniem lekceważące podejście do klienta. Przedstawiłem jeszcze raz sprawę konsultantce i o dziwo otrzymałem z goła inną odpowiedź. Poinformowano mnie, że w zasadzie to powinienem zapłacić pełną kwotę z faktury, a dopiero po rozpatrzeniu reklamacji (która w domyśle była już przecież rozpatrzona i uznana na moją korzyść) oczekiwać na zwrot środków od Play. Konsultantka nie potrafiła powiedzieć żadnego słowa uspokojenia, przeprosin i wytłumaczenia tej sytuacji. Przeszła na porządku dziennym do końca rozmowy informując, że mam czekać. Jakość obsługi w tej sieci od dłuższego czasu budzi moje niezadowolenie, a kolejne kontakty skutecznie zniechęciły do zawarcia jakiejkolwiek umowy terminowej w przyszlości. Jest to firma, która w moim mniemaniu nie stawia nawet w minimalnym stopniu na jakość obsługi, przejrzystość regulaminów, zadowolenie klienta. A niestety sama cena, być może nawet konkurencyjna (w poczatkowym okresie działania firmy) nie jest w stanie zrekompensować takiego nieuczciwego zachowania. Ogólna ocena -5 z wykrzyknikiem.