Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Usługi internetowe i tv cyfrowa jest wysokiej jakości jednak jeśli chodzi o obsługę niestety trzeba bardzo długo czekać na realizację zamówień . Jeśli chodzi o oddział Vectry to jest za bardzo uzależniony od infolinii co bardzo źle działa na obsługę bezpośrednią klientów. Niestety jest się odsyłanym do telefonicznego kontaktu z infolinią z byle drobiazgiem . Natomiast osoby pracujące na infolinii są mało kompetentne nie potrafią odpowiedzieć na zadawane podstawowe pytania dotyczące obsługi odsyłają jeden do drugiego i co najgorsze przyjmując zlecenie gubią je i nie przekazują go dalej do realizacji . Sama infolinia jest chyba tylko po to by wyciągnąć od klientów pieniądze przełączanie i wybieranie tematów rozmowy traw bardzo długo i jest bez użyteczne bo obsługa i tak odsyła i przełącza do kolegów albo wyłącza się by sprawdzić co ma mówić choć temat rozmowy ściśle jest związany z wybranym numerem infolinii. Kolejnym zaniedbaniem jest bardzo długi czas realizacji zleceń po podpisaniu umowy . Jedyny pozytywny plusik należy się Panom instalatorom za punktualność - chociaż oni są przyjaźni dla klienta. Nie wspomnę już nawet o tym że co chwilę dzieją się różne awarie z połączeniami internetowymi. Całe szczęście kablówka działa bez zarzutów. Podsumowując całość mojej obserwacji niestety muszę stwierdzić że gdyby nie infolinia wszystko by było lepsze , może warto by było ją lepiej usunąć boi tak jest zbędna , dręczy tylko klientów i naciąga na połączeniach.