Opinia użytkownika: Monika_66
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Obserwacja dotyczy infolinii. W mojej firmie po przeniesieniu siedziby z Chorzowa do Krakowa powstał problem ze strony Orange - żaden z pracowników nie był w stanie zrozumieć prośby o przesyłanie faktury na adres Krakowski. W związku z tym z każdym miesiącem rosły odsetki do zapłaty, których nie zgadzałam się płacić ze względu na to, że opóźnienie nie wynikło z mojej strony. Wielokrotne próby wytłumaczenia faktu zmiany siedziby i kwestii dot. odsetek były kwitowane słowami "Tak, tak. zajmiemy się tym nie będzie problemu." Aż w końcu wczoraj Pani z infolinii zrozumiała moje słowa :) Była miła ale nie na zasadzie poprzedników którzy tylko przytakiwali. Od razu zajęła się moją sprawą. Zareklamowała usługę w moim imieniu, oddzwoniła i wysłała smsem dane do przelewu. Czekam jeszcze tylko na umorzenie odsetek.