Opinia użytkownika: Aleksandra_461
Dotycząca firmy: Amic Energy
Treść opinii: Pracownica stacji benzynowej Lukoil obsługiwała klienta jedząc kanapkę. Na odpowiedziała na powitalne "dobry wieczór", jedyne słowa, które skierowała do klienta, była to prośba o wklepanie PINu do terminala. W czasie oczekiwanie na akceptację karty płatniczej, podjęła rozmowę z kolegą, stojącym z boku oraz kontynuowała konsumowanie kanapki. Czekając natomiast na wydruk paragonu płatności, pracownica położyła kartę kredytową częścią wewnętrzną (tą, na której widnieje podpis posiadacza karty) do góry, w taki sposób, że osoby stojące w kolejce mogły widzieć charakter podpisu osoby korzystającej z owej karty kredytowej. Klient nie usłyszał po dokonaniu transakcji podziękowania. Pracownica sprawiała wrażenie obojętnej na oczekiwania klienta, wykazywała lekceważenie oraz brak profesjonalizmu w obsłudze klienta, poprzez konsumowanie kanapki oraz rozmowy z kolegami.