Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Podjeżdżam pod dystrybutor z gazem i wysiadam z samochodu, czekam trzy minuty na pracownika obsługi stacji i nic. Wchodzę do środka, kierownik zmiany przyjmuje jakiś towar z towarzyszącym mu bez potrzeby panem, który zajmuje się min. obsługą dystrybutora z gazem. Zobaczywszy mnie zajął się swoim obowiązkiem. Pani stojąca za kasą uświadomiła mnie, że kolega poszedł tankować mój samochód. Po zakończeniu tej czynności miła kasjerka sprawdziła zgodność nr rejestracyjnego mojego pojazdu z kartą floty, zaproponowała płyn do spryskiwaczy szyb i zakończyła transakcję. Wychodząc ze stacji byłem skory zapomnieć o czekaniu na pana z obsługi, zdarzyło się jednak coś, czego nie zapomnę; przechodząc przez automatyczne drzwi zostałem przez nie przyciśnięty(bez uszczerbku na zdrowiu fizycznym). Taka usterka powinna być usunięta bardzo szybko, wadliwy personel też powinien zostać zrekonstruowany. Jedyny plus, który utkwił mi w pamięci to duży parking, cała reszta to porażka. Obserwacja dotyczy placówki w woj. podkarpackim w miejscowości Gniewczyna Łańcucka koło miasta Przeworsk.