Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Korzystam z usługi Simplus - Darmowy numer. Niestety w sobotę nie dostałam rabatu za połączenia .Czekałam cierpliwie do niedzieli.A ,że rabat był spory - 40 zł,więc postanowiłam się o niego upomnieć. Skorzystałam z opcji pomocy na stronie Plusa i wysłałam do nich emaila. Otrzymałam odpowiedż generowaną automatycznie ,że mam czekać. Więc czekałam. Dostałam jeszcze dwie takie same wiadomości. W poniedziałek poinformowano mnie ,że drogą emailową nie można mojej sprawy wyjaśnić i mam zadzwonić na infolinię. Na szczęście w tym samym czasie zasilono moje konto sumą 40 zł. Dzisiaj tj. we wtorek otrzymałam wiadomości z Plusa ,że w mój email wdarł się błąd i nie mogą go odczytać...hm... Cieszę się ,że zwrócono mi pieniądze i ,że nie musiałam skorzystać z ich infolinii... Jeśli działa ona tak "sprawnie" jak serwis on-line ,to szok...