Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kolporter
Treść opinii: Salon Kolportera mieści się w jednym z budynków handlowych blisko pętli tramwajowej. Posiada dogodną lokalizację. Jest też dobrze oznakowany, a co za tym idzie i dość dobrze widoczny. Dojść do niego można z kilku stron. Jednocześnie jednak salon posiada jedynie jedne drzwi, niedostosowane do użytku przez inwalidów na wózkach dla niepełnosprawnych. Psuje to bardzo całokształt wrażenia wywieranego przez budynek z zewnątrz na kliencie. Niestety wewnątrz lokal prezentuje się również źle. Wszakże panuje w nim porządek, podłogi są czyste, tak samo półki. Jednak już inne, ważne z punktu widzenia klienta, elementy są oględnie mówiąc zaniedbane. Ogólnie można wnętrze salonu podzielić na dwie części. Pierwszą stanowią stoiska z artykułami spożywczymi. Zajmują one sporo miejsca jak na salon prasowy. Jednocześnie jednak ich dostępność dla klientów korzystających z oferty Kolportera jest ograniczona. Produkty stoją głównie na półkach za ladą. Są ustawione bardzo luźno, niekonsekwentnie pod względem rodzajów towaru. Estetyka ułożenia także wzbudza poważne zastrzeżenia. Towar leży krzywo, nieładnie, a w kilku miejscach wyraźnie zauważalny jest problem z uzupełnianiem sprzedawanych produktów. Brakuje przy tym często cen, o które trzeba się wypytywać pracownika. Druga część to regały z prasą. I tu zauważalne są dość poważne zaniedbania w kwestii układania produktów. Czasopisma są ułożone przypadkowo. Stoiska nie są podzielone na konkretne działy tematyczne. Prasa ustawiona jest za to w ładnych stoiskach, wyraźnie eksponujących tytuły. Dosięgnięcie konkretnego numeru nie sprawia nikomu problemu. Także pracownik (mężczyzna, strój zwykły niefermowy, wiek 36 – 42 lata, bez identyfikatora) jest dość pomocny i potrafi wskazać miejsce, w jakim należy szukać konkretnego tytułu. Jednak już jego kultura osobista wzbudzać może pewne zastrzeżenia – patrzy podejrzliwie na każdego wchodzącego klienta, chociaż z drugiej strony odpowiada względnie uprzejmie na każde zapytanie klienta. Całokształt tworzy jednak złą całość, nad którą w tym przypadku należy jeszcze sporo popracować.