Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Stacja paliw zlokalizowana jest przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic Poznania. Posiada bardzo dobrą lokalizację. Jest widoczna już z daleka. Dużym plusem stacji jest bardzo dogodny wjazd, oparty o osobny pas, umożliwiający sprawne dojechanie do stacji. Jedyne zastrzeżenia można mieć w tym przypadku do pasów dla pieszych, wymalowanych w miejscu dość niedogodnym dla przechodniów idących od ulicy 28 Czerwca 1956r. Aby pokonać wjazd muszą oni praktycznie odwrócić się do tyłu, by móc sprawdzić, czy nie nadjeżdża stamtąd samochód. Przejście nie posiada sygnalizacji świetlnej. Sama stacja na zewnątrz zaprezentowała się w czasie mojej wizyty negatywnie. Plac z dyspozytorami był utrzymany z złym stanie. Nie tylko znajdowały się na nim śmieci. Powstały także kałuże, wskazujące na błędy przy budowie systemu odpływu wody z terenu stacji. Wejście na teren sklepu było dobrze oznakowane. Drzwi były otwierane automatycznie. Były bez progu, ułatwiały więc w ten sposób dostęp do wnętrza dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo zaraz za drzwiami, w miejscu całkowicie niekolidującym z przejściem na teren sklepu, stał pracownik gotowy pomóc każdemu klientowi. Jeszcze jednym atutem rzucającym się z zewnątrz były ciekawe, kolorowe, żywe, a przede wszystkim czytelne reklamy naklejone na witrynie sklepowej. W środku lokal wyglądał całkiem przeciętnie. Powierzchnia handlowa sklepu jest dość duża, stąd też klient może wybierać z bardzo różnorodnego jak na stacje paliwowe asortymentu. Jednak mankamentem, rzucającym się w oczy w czasie mojej wizyty, był całkowity brak oznakowania stoisk z produktami, co zmusiło mnie do błądzenia między regałami w poszukiwaniu tego, co było mi potrzebne. Przejścia między stoiskami były miejscami niezbyt szerokie, choć zazwyczaj zachowano odległość niezbędną dla swobody poruszania się osób na wózkach inwalidzkich. Przy kasie stała pracownica (Monika, wiek 24 – 30 lat) w stroju firmowym – ładnym, czystym, zadbanym. Posiadała widoczny i czytelny identyfikator. Była uprzejma. Zachowywała wszelkie zasady dobrego wychowania. Brakowało mi jednak w jej zachowaniu uśmiechu na twarzy i poczucia satysfakcji z pracy, dlatego też atmosfera zakupów nie należała do najmilszych. Kasjerka pracowała przy tym szybko i sprawnie. Ogólna ocena stacji pozostała przeciętna.