Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Budynek marketu leży w bardzo dobrze widocznym miejscu, w pobliżu przystanku tramwajowego Słowiańska. Niestety brakuje w tym przypadku dogodnego dojścia z przystanku do budynku sklepu. Klienci zmuszeni są do obejścia lokalu chodnikiem prawie że dookoła by móc potem zawrócić w kierunku wejścia, wychodzącego paradoksalnie w kierunku Słowiańskiej. Duża część z nich decyduje się zatem na skrócenie sobie drogi przez trawnik. W efekcie powstały w kilku miejscach dzikie ścieżki, co psuje estetykę otoczenia marketu. W środku sklep prezentował się dość dobrze. Wprawdzie mankamentem lokalu jest brak wyjścia dla klientów bez zakupów. Negatywne wrażenie zrobiły na mnie także niechlujnie poukładane towary. Źle prezentowały się też ceny, wielokrotnie nieodpowiadające produktom, koło których się znajdowały. Stoiska, podzielone na działy, były źle oznakowane. Listę mankamentów zamykają otwarte drzwi do magazynu, wypuszczające na teren hali marketu całą gamę intensywnych zapachów, tworząc ostatecznie niemiłą całość. Pracownicy marketu byli w nielicznym gronie. Magazynier krążył po hali w zaniedbanym stroju roboczym, niefirmowym, bez identyfikatora. Przy kasie siedziała pani Olga (wiek 24 – 30 lat). Była miła i uprzejma, choć momentami zbyt bezpośrednia. Zachowywała wszelkie zasady dobrego zachowania. Uśmiechała się do klientów i odpowiadała na każde zapytanie. Obsługiwała szybko i sprawnie. Brakowało osób obsługi, które byłyby odpowiedzialne choćby za utrzymanie porządku w hali. Nikt nie wykładał też nowego towaru, stąd w kilku punktach dały się odczuć braki. Ogólnie market reprezentuje się poniżej przeciętnej. Chociaż robi lepsze wrażenie niż inne odwiedzone przeze mnie Biedronki. Jednak ciągle jakość usług jest do poprawienia.