Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Rozmowa telefoniczna poprzez infolinie. Rodzaj sprawy: rozmowa dot. wyłączenia sygnału 1 listopada Konsultant na początku rozmowy przedstawia się i instytucje jaką reprezentuje i grzecznie pyta w czym może pomóc. Po krótkim wyjaśnieniu sprawy z jaką dzwonie osoba prosi o chwile i sprawdza coś. Po czym grzecznie wyjaśnia z jakiego powodu został sygnał odłączony, po czym podaje kwotę zadłużenia i proponuje warunkowe włączenie sygnału na kilka dni. Oczywiście jestem zainteresowana, osoba również doradza przesłanie potwierdzenia wpłaty. Jestem bardzo usatysfakcjonowana taką obsługą. Konsultant był bardzo miły, nie robił żadnego problemu (wręcz chciał mi pomóc) ani nie okazywał złej woli. Oczywiście zobowiązałam się zapłacić jak najszybciej. Na koniec rozmowy konsultant dopytał czy może w czym mi jeszcze pomóc.Podziękował za rozmowę...i życzył miłego dnia. Cała rozmowa była krótka i na temat. Osobo rzeczowo odpowiedziała na moje zapytanie. Osoba miała miły głos i odpowiedni ton. czuje się usatysfakcjonowana taka obsługą.