Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Do Deichmanna weszłam aby znaleźć odpowiednie wkładki do butów. Za kasami dostępne były różne akcesoria i między innymi to, czego szukałam. Przy ladzie znajdowała się jedna pani z obsługi. Gdy zobaczyła, że się przyglądam wystawie zapytała „słucham?”. Wyjaśniłam czego szukam i podała mi właściwy produkt. Spytałam, czy można go przymierzyć, ponieważ nie zawsze numeracje są zgodne ze stanem faktycznym. Potwierdziła. W tym czasie do kas podszedł również inny klient. Po stwierdzeniu, że produkt mi nie odpowiada poprosiłam o inny rozmiar. Obsługująca mnie pani podała właściwy i zapytała czy może go już skasować. Miałam jeszcze zamiar kupna innych rzeczy i poprosiłam o pokazanie ich. Pani mi je podała i pytała czy skasować wszystko. Ja tymczasem chciałam na spokojnie podjąć decyzję, ale widząc niecierpliwość kasjerki i tworzącą się za mną kolejkę poprosiłam by skasowała tą jedną rzecz a nad innymi się zastanowię. Dopiero wtedy podszedł inny pracownik i przejął obsługę mnie, gdyż tamta pani zajęła się następnym klientem. W sklepie nie było tłumów a mimo wszystko poczułam presję ze strony obsługi. Nie wybrawszy żadnego dodatkowego produktu wyszłam tym z jednym, na który musiałam się zdecydować w pośpiechu. Nie było to pozytywne doświadczenie.