Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W dniu 20 listopada 2009 o godzinie 14:00 odwiedziłem Multi Bank w Białymstoku, ul. Legionowa 9/1. Oddział banku położony jest w centrum miasta, wokół dużo miejsc parkingowych (niestety płatnych). W obszernym wejściu znajduje się bankomat oraz wpłato mat, zaraz za nimi zlokalizowana jest sala sprzedaży oraz kasy. Udałem się do tego banku, aby dokonać wpłaty na czyjeś konto. W kasie nie było żadnego pracownika. Naprzeciwko kasy znajduje się jednak stanowisko, które nazwałbym recepcją. Pracownik z tego stanowiska zapytał mnie w jakiej sprawie przybyłem, a po usłyszeniu powodów mego przyjścia poprosił o oczekiwanie, wskazał na miejsce siedzące obok, gdzie mogłem spocząć. Ów pracownik tymczasem udał się na zaplecze, aby poprosić pracownika kasy. Oddział banku ma kilka takich miejsc siedzących, poza nimi znajdują się tam chyba 2 pokoje do obsługi klientów, oraz jeśli dobrze pamiętam, 2 stanowiska otwarte. Pomieszczenia w spokojnych, stonowanych barwach, dużo materiałów reklamowych rozmieszczonych na sali sprzedaży, wnętrze bardzo czyste. Po chwili oczekiwania zjawił się pracownik kasy. Podałem dane do wpłaty oraz gotówkę. Operacja przebiegła bardzo sprawnie. Złożyłem jeden podpis na dokumencie wpłaty. Pełen profesjonalizm.