Opinia użytkownika: Barbara_291
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Celem mojej obserwacji jest infolinia Eurobanku.Po wybraniu numeru,zgłasza się automat(miły męski głos)informujący gdzie się połączyłam i że rozmowa jest nagrywana.Następnie w słuchawce słyszę około 1,5 minuty miłą dla ucha muzykę.Po tej chwili wita mnie sympatyczny głos kobiecy.Pani przedstawia się i pyta w czym może pomóc?Przedstawiam swój problem zostaje wysłuchana,pani zadaje dotyczące mojej sprawy kilka pytań po czym wszystko w szczegółowy sposób wyjaśnia mi.Dodatkowo zostaje poinformowana o różnych udogodnieniach, a także o adresach najbliższym mojemu miejscu zamieszkania placówkach tego banku.W rozmowie która trwała w sumie 4,5 minuty załatwiłam nurtujące mnie pytanie i zostałam szczegółowo poinformowana.Jestem zadowolona z obsługi tej infolinii.