Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Udałam się na stację, aby zakupić coś do jedzenia. Kiedy weszłam było około 6 klientów przy kasie. Na stacji i wewnątrz punktu było czysto. Obsługa starała się jak najszybciej obsłużyć klientów stojących w kolejce. W barze siedziały 3 osoby: każda przy oddzielnym stoliku, dlatego nie było już miejsca aby spokojnie zjeść. Zamówiłam więc mini pizzę - nowy produkt stacji za 6,99 zł na wynos, zapłaciłam Pani w kasie. Obsługa w kasie była bardzo sprawna. Potem zostałam skierowana do pracownika przy produktach żywnościowych. Czekałam dość długo: podeszłam do stoiska z gazetami, były poukładane, półki były pełne, przeglądałam gazety. W międzyczasie Pani z obsługi baru liczyła pieniądze z utargu, ja podeszłam bliżej. Poprosiłam o sos meksykański, Pani jednak na mnie nie spojrzała, widać było, że się spieszyła, nie widziałam cienia uśmiechu na jej ustach. Pizza jest dobra, ciepła, jednak bardzo mała. Ogólnie obsługa jak zwykle zagoniona i poddenerwowana.CZeka się około 6 minut na zamówienie.