Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Kolejny raz przekonałam się, że obsługa na tej stacji jest bardzo słabo zorganizowana. W związku z tym, że musiałam zatankować na tej stacji bo brakowało benzyny mam kilka uwag. Po pierwsze jak tylko wjechałam nas stację 2 dystrybutory były zablokowane: usuwano rozlaną benzynę przy jednym, przy drugim stała bardzo długa przyczepa. Przy 3 dystrybutorze stała duży samochód dostawczy a przy kolejnym starszy Pan, który tankował benzynę około 20 minut. Moja uwaga dotyczy braku kontroli nad klientami, którzy po tankowaniu udają się np. do baru, czytają gazety itp, podczas gdy klienci czekają aby zatankować benzynę. Uważam, że trzeba absolutnie zwrócić uwagę, aby maksymalnie usprawnić obsługę i skrócić czas oczekiwania na tankowanie. Są przecież na stacji monitory i inne możliwości kontrolowania kto i gdzie się udaje. Należy dbać o to aby dystrybutory były w miarę szybko zwalniane na tej stacji ze względu na to, że stacja jest ulokowana w bardzo dobrym, ruchliwym i newralgicznym punkcie. Obsługa jest miła, ale widać tez u niej zdenerwowanie taką sytuacją i nie nadążanie za realizacją zamówień. Bardzo niemiło wspominam ten moment pobytu na stacji BP: jeśli samo tankowanie zajmuje 20 minut to jest coś nie tak.