Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Moja ocena dotyczy instytucji „Poczta Polska” na podstawie urzędu pocztowego w Warszawie Ursus. W tutejszym urzędzie pocztowym nr 122 zawsze były duże kolejki mieszkańców Ursusa. Ze względu na olbrzymi rozwój budownictwa, obecnie urząd zupełnie nie daje sobie rady z obsługą mieszkańców. W ciągu dnia trzeba postać około 30 minut, natomiast po południu około godziny. Kolejki tworzą się już długo przed otwarciem poczty. Np. 17 listopada br. po otwarciu okazało się, że otwarte są tylko dwa okienka pocztowe. Każde z okienek wydaje awizowane listy polecone, paczki, przyjmuje wpłaty oraz wykonuje różne czynności banku pocztowego. Pomimo strań personelu często dochodzi do niezbyt sympatycznej wymiany zdań. Po odbiór listu poleconego brat mój stał 35 minut. Uważam, że mieszkańcy, którzy tylko na tej poczcie mogą odebrać list polecony lub paczkę nie powinny stać w kolejce z osobami załatwiającymi często długotrwałe operacje np. banku pocztowego. Sądzę, że należy zmienić organizację pracy. W ostatnim okresie otworzono na osiedlu Skorosze nowy urząd pocztowy, w którym nie ma kolejek, ale starsi mieszkańcy Ursusa zapewne nie zmienią swoich przyzwyczajeń i będą codziennie przychodzili na pocztę opłacić jeden rachunek. Takich klientów jest dużo i są oni z widzenia dobrze znani obsłudze poczty. Ponadto dotarcie do nowego urzędu jest dla wielu osób zbyt uciążliwe.