Opinia użytkownika: Mirosław_43
Dotycząca firmy: Samsung
Treść opinii: Telefon, Samsung SGH J600E został zakupiony dla mojej córki. Była z niego bardzo zadowolona. Była, bo ok. 3miesiące temu sprzęt przestał poprawnie działać. Podczas rozmowy drugi rozmówca słyszy szumy, trzaski itp. zakłócające dźwięki. Złożyłem więc w punkcie ERY reklamację. Po kilku dniach telefon wrócił, a po włożeniu karty okazało się , że usterka nie została naprawiona. Nadal nie da się z niego rozmawiać. Przy następnej gwarancyjnej reklamacji pracownik Ery zaproponował, abym telefon zaniósł osobiście do serwisu mieszczącego się w Radomiu ul. Żeromskiego 57. Po wymianie taśmy telefon wrócił z nie naprawioną usterką. Wybrałem się tam po raz trzeci. W zgłoszeniu wpisano, że nie działa mikrofon. Telefon został przeprogramowany, a usterki nie usunięto do dziś. Wszystko wskazuje na to, że producent "gra na czas" i czeka do wygaśnięcia gwarancji. Cierpliwość i moje zaufanie do firmy powoli się kończy. Córka chciała kupić sobie nowy telefon - Samsung Corby, ale nauczony smutnym doświadczeniem i kiepską obsługą w serwisie, będę jej stanowczo odradzał zakupu telefonu produkowanego przez w/w firmę...