Opinia użytkownika: Szymon_108
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Kilka dni temu dołączyłem do osób korzystających z usług a konkretniej internetu z Netii. Został przysłany mi modem z funkcją Wi Fi. Podłączyłem go lecz nie mogłem go skonfigurować tak aby móc korzystać z niego również za pomocą Wi Fi. Zadzwoniłem więc na infolinię. Czekałem około 15 minut zanim ktoś odezwał się w słuchawce. Osoba ta poinformowała mnie że dodzwoniłem się do złego doradcy i przełączy mnie do odpowiedniego a wybrałem opcję pomoc techniczna. Usłyszałem więc znowu melodyjkę oznaczającą oczekiwanie na połączenie z doradcą, trwało to kolejne 15 minut po czym odebrała pani i po przedstawieniu jej mojego problemu odpowiedziała że nie może mi pomóc i przełączy mnie dalej. Czekałem więc kolejne 15-20 min po czym zostałem w końcu połączony z kompetentną osobą która udzieliła mi niezbędnych informacji. Całość zajęła około godziny co wydaje mi się bardzo żenujące i nieprofesjonalne.