Opinia użytkownika: Justyna_523
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dnia 20.11.09 r. wybrałam się na zakupu do hipermarketu "Tesco" znajdującym się w centrum handlowym "Galeria Łódzka". W wyposażeniu sklepu dostępne były zarówno wózki jak i kosze na zakupy. Zaczęłam przechadzać się po sklepie. Wszystkie produkty były poukładane na półkach według poszczególnych kategorii i nie miałam problemu ze znalezieniem interesujących mnie artykułów. Na półkach dostępne były artykuły większości marek dostępnych na rynku. Ceny produktów były różnorodne - dostępne są w niższych i wyższych cenach. Asortyment sklepu obejmuje produkty spożywcze, chemiczne, kosmetyczne, przemysłowe, artykuły dla dzieci, zabawki, sprzęt RTV i AGD oraz wiele innych. Na terenie sklepu widocznych było kilku pracowników sklepu, których można było zapytać o umiejscowienie konkretnego produktu czy też prosić o pomoc w wyborze konkretnego towaru. Na terenie sklepu panował porządek, obecni byli też pracownicy uzupełniający towar na półkach. Po wrzuceniu do koszyka wszystkich potrzebnych produktów podążyłam w stronę kas. Dostępnych było ok. 10 kas, w tym kasa pierwszeństwa (dla osób niepełnosprawnych i kobiet w ciąży) oraz kasa ekspresowa (do 10 produktów). Otwartych było 7 kas. Pomimo sporego ruchu, kasjerzy szybko obsługiwali ustawiających się w kolejce klientów. Gdy nadeszła moja kolej, kasjerka zeskanowała moje produkty, po czym głośno podała cenę do zapłacenia. Można było płacić zarówno gotówką, jak i kartą. Hipermarket "Tesco" prowadzi program, który polega na tym, iż można zbierać punkty. W tym celu proponuje się klientom założenie karty. Po zebraniu określonej liczby punktów można je wymienić na bony towarowe. Po zapłaceniu przeze mnie należnej kwoty, kasjerka podała mi resztę wraz z paragonem. Pożegnała się ze mną i zaprosiła do ponownej wizyty. Moja ogólna ocena po wizycie w hipermarkecie "Tesco" jest pozytywna, przede wszystkim ze względu na szeroki asortyment oraz fachową pomoc pracowników sklepu.