Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: I. Obserwacja wstępna: Sklep wolnostojący. Dość duży parking. Przy wejściu rzuca się w „oczy” włączona dmuchawa z ciepłym wręcz gorącym powietrzem. Po prawej stronie biuro obsługi klienta. W biurze jak zazwyczaj nie ma nikogo. Stoisko warzywno-owocowe czyste, warzywa poukładane . brak marchewki po 0,55złzklilogrammimonowej gazetki i reklamy wywieszonej na sklepie. II. Rozpoczęcie wizyty: W sklepie mnóstwo kręcących się osób wykładających towar ale nie wiedzących kiedy będzie czy była już dana promocja. Przy stoisku z wędlinami i serami duuuuuuża kolejka ale obsługuje jedna pani. reszta zajęta krojeniem i układaniem pokrojonej wędliny. Na uprzejme zwrócenie uwagi przez jednego klientów pani i odburknęła ale zajęła sie sprzedażą, potem podejściu klienta pokazała mu język. Towar świeży i tani. Duży wybór. Ale to wiąże sie z ogromnymi kolejkami przy kasach. III. Analiza SWOT Silne strony Słabe strony 1. Tanie towary ,dobrej jakości 2. Marka rozpoznawalna na rynku 3. Doświadczenie w działaniu 4. Elegancko urządzone lokale 5. Kilka lokali na terenie Polski 6.Czasami nieprofesjonalna i niewykwalifikowana obsługa 7. niskie ceny 8.Braki towarów Szanse Zagrożenia 1. Zatrudnienie miłej i wykwalifikowanej obsługi 2.uzupełnianie na bieżąco barków towarowych