Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: MPK Lublin
Treść opinii: Z usług komunikacji miejskiej korzystam kilka razy w tygodniu i niestety równie często zdarza mi się zaobserwować nieuprzejmość kierowców tej firmy. W lubelskich autobusach istnieje możliwość zakupu biletu u kierowcy (ze względu na brak automatów), w związku z czym wydaje się, że każdy pasażer ma prawo z tej usługi skorzystać. Kierowcy najwyraźniej nie są tym faktem zachwyceni, gdyż starają się z nim walczyć różnymi sposobami. Gdy pasażer prosi o bilet studencki kierowca informuje go, że nie ma takich biletów dodając po chwili, że są tylko ulgowe(a przecież o te właśnie nam chodzi). Pewnego razu poprosiłam o jeden bilet za złotówkę i dałam kierowcy 5 zł. Jako resztę otrzymałam garść jedno i dwugroszówek, które kierowca liczył przez dość długą chwilę. Doskonale widziałam, że ma też wyższe nominały. Innym razem gdy podjechał autobus wyciągnęłam portfel, ponieważ miałam w nim bilet. Kierowca najwidoczniej to zauważył i myśląc, że będę chciała kupić bilet u niego nie otworzył mi przednich drzwi. Szkoda, że kierowcy nie zauważają faktu, iż problem zakupu biletu tkwi w złej organizacji firmy i nie jest to wina pasażerów. No cóż, przynajmniej mam większą motywacje by zbierać na własne auto...