Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Wezyr
Treść opinii: Rozglądam się za ofertą wakacyjną i weszłam na ich stronę www.wezyrholidays.pl i pojawiła się informacja, że od 16 listopada jest oferta na wakacje w Turcji sezon 2010. Klikając w odpowiednie linki, nie było tej oferty. Był za to na stronie głównej numer telefonu do Biura do Warszawy. Zadzwoniłam. Po dwóch sygnałach odebrała już Pani, która się grzecznie przedstawiła, puytając mnie w czym mi pomóc. Wytłumaczyłam jej, co szukam. Uzyskałam informację, iż wchodzą na rezerwacje on-line, znajdę wszystko, co mnie interesuje. Bez problemu znalazłam ofertę. Cena mi trochę nie pasowała, więc sobie zadzwoniłam ponownie. Reakcja była natychmiastowa. Dostałam odpowiedź: szybką, konkretną i "uśmiechniętą". Podsumowanie: strona internetowa może nie jest przygotowana do sprzedawania wycieczek na następne wakacje, ale profesjonalna obsługa i podjeście do klienta sprawia, iż nie jest to potrzebne. Kto raz skorzysta z ich oferty, na pewno "uzależni się od tego BP" . SZKODA, ŻE NIE MAJĄ ŻADNYCH PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH.