Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Bartosz_31

Dotycząca firmy: empik

Treść opinii: Do EMPIKu wybrałem się w celu zakupu płyty na prezent. Dzień wcześniej przeglądałem ofertę na stronie internetowej firmy w poszukiwaniu odpowiedniej pozycji. Udało mi się takowy znaleść, sprawdziłem jego dostępność i czas dostawy w przypadku zamówienia przez internet, jednak postanowiłem taką płytę zakupić osobiście w sklepie, bo nie było pewności czy płyta dojdzie na czas kurierem. Tego samego dnia udałem się do salony EMPIK mieszczącego się w CH Skorosze gdzie pracownik poinformował mnie, że u nich niestety nie mają tej płyty, ale są one dostępne w Warszawie w EMPIKach na Marszałkowskiej i w Arkadii. Tego samego dnia udałem się na Marszałkowską. Po wejściu bez problemu trafiłem do działu z płytami żeby zapytać pracownika o płytę. Uzyskałem informację gdzie są półki z tą muzyką, poprosiłem jednak żeby mi wskazał konkretne miejsce, na co wtrącił się inny pracownik, który powiedział że tę płytę znajdę piętro niżej. Zszedłem na dół i znalazłem tam płytę poszukiwango zespołu ale tę najnowszą a nie tą poszukiwaną. Lekko poirytowany wróciłem na górę i ponownie proszę pracownika o pomoc. Sprawdził w sytstemie dostępność i wyszło że jest jeden egzemplarz, stwierdziłem że jestem zdecydowany na jego zakup. Osoba z którą rozmawiałem poprosiła innego pracownika o znalezienie tej płyty. Na początek uzyskałe informację, że może to chwilę potrwać po płyta ta przyszła kilka dni temu i jeżeli na przyszłość bym się zgłaszał w takiej sprawie to żebym wcześniej zadzwonił to taką płytę można przygotować. Odpowiedziałem, że mimo wszystko poczekam bo zależy mi na jej zakupie w dniu dzisiejszym i specjalnie po to przyjeżdżałem. Pracownik szukał płyty w jakiś koszach około 20 min po czym uzyskałem informację, że niestety nie ma! Zapytałem się jak to nie ma, skoro przed chwilą było spradzone że jest. Nie uzyskałem odpowiedzi i zostałem też poinformowany, że niestety nie mogę też zakupić tej płyty bo nie wiadomo gdzie jest. Przeszedłem wtedy do szczegółów mówiąc że tę konkretną płytę potrzebuję na prezent i muszę ją kupić tego dnia. Pracownik poinformował mnie żebym pojechał wtedy do Arkadii bo tam też ją mają. Zapytałem czy na pewno bo u nich w sklepie też niby jest. Poprosiłem więc żeby pracownik zadzwonił do Arkadii z zapytaniem (sam mi tak przed chwilą radził). Telefon był wykonywany jednak uzyskałem informację, że niestety nie może uzyskać połączenia i że nikt nie odbiera. Wtedy zapytałem się jak wtedy mam się dowiedzieć czy będę mógł faktycznie zakupić tę płytę - odpowiedzi nie uzyskałem. Podsumowując wizytę to w tym sklepie spędziłęm 30 min. Poszukiwanej płyty nie zakupiłem bo pracownik nie potrafił jej znaleść. Obsługa momentami zachowywała się wręcz arogancko kiedy pytałem się o możliwość zakupu i pytanie gdzie jest ta płyta.