Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Strona internetowa Telekomunikacji Polskiej należy do jednych z najważniejszych źródeł informacji, z jakich może korzystać klient tej firmy. Szata graficzna zastosowana na stronie nie należy do najlepszych. Twórca strony starał się wręcz maksymalnie ograniczyć jej kolorystykę. W efekcie osoba z niej korzystająca natrafia na stronę, której zadaniem jest nie przyciągnięcie klienta a podanie informacji oraz obsłużenie petentów. Jest pod tym względem równie anemiczna jak i sama firma. Kłopoty z usługami Telekomunikacji zaczynają się już w momencie logowania na konto. Problem polega na tym, że aby to konto założyć trzeba najpierw zadzwonić na Błękitną Linię, gdzie, po dość długiej wędrówce według wskazań automatycznej obsługi, trafia się do osoby obsługującej. A po jeszcze dłuższym wywiadzie o nieprecyzyjnym celu klient zostaje skierowany ponownie do automatycznej obsługi, gdzie ostatecznie może podać swój własny wymyślony pin, niezbędny w procesie założenia konta w TP. Dzięki tej skomplikowanej drodze petent dostaje dostęp do precyzyjnego i niezwykle szeroko rozbudowanego narzędzia, umożliwiającego dokonywanie bardzo wielu zmian w usługach. I tu TP należy się duży plus. Klient może dokonywać bowiem bardzo wielu zmian w usługach, z jakich korzysta, chce korzystać lub z których pragnie zrezygnować. Szybkość realizacji zależna jest oczywiście od rodzaju zadania i stopnia jego złożoności. Następuje jednak w miarę szybko. I tylko martwi mnie fakt, że konto nie zawsze jest dostępne dla klienta. I na koniec powiem, że TP należy się nagana za niepoinformowanie klientów o wstrzymaniu na pewien czas dostępu do konta internetowego z powodu rozbudowy systemu informatycznego. O taki produkt się dba. Tym bardziej w firmie tak krytykowanej jak TP.