Opinia użytkownika: Jarosław_173
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Dział windykacji telewizji kablowej Vectra. Kontakt telefoniczny oraz meilowy. Delikatnie i miło poinformowano mnie o powstałej zaległości w opłacaniu miesięcznego abonamentu. Pracownica poprosiła o orientacyjny termin spłaty zobowiązania, gdyby nastąpił problem ze spłatą podała niezbędne informacje teleadresowe do działu windykacji celem ustalenia innej np. ratalnej formy uregolowania zaległości. Kontakt meilowy z działem windykacji zaowocował bardzo szybkim przesłaniem informacji o wysyłce pocztą proponowanego harmonogramu spłaty w ratach. W korespondencji pojawił sie błąd w numerze klienta. Błąd ten został zweryfikowany po rozmowie telefonicznej. Całośc kontaktu oceniam bardzo dobrze. Jedyny problem powstał z przyczyn niezaleznych tzn. zawiniła Poczta Polska