Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Moja dzisiejsza wizyta na stacji ORLEN pociągnie za sobą konsekwencje w postaci co najmniej jednego straconego klienta. Wyjaśniam dlaczego. Miałem na koncie określoną ilość pieniędzy, poprosiłem placowego o zatankowanie za kwotę nie większą niż to co mam na koncie. Oczywiście okazało się to być dużym problemem i płacąc musiałem dokonać transakcji mieszanej, część zapłaciłem kartą a część gotówką (dokładnie 2 grosze). Ale to jeszcze nic, jakoś bym to przebolał bo obsługa była miła. Daję moją lojalnościową kartę aby Pani obsługująca mnie nabiła na nią punkty i słyszę, że nie można tego zrobić (wyskoczyło Jej jakieś okienko na monitorze). Pytam się w takim razie co może być tego przyczyną albo gdzie mogę o to zapytać, usłyszałem odpowiedź – nie wiem. Mimo, że miałem na karcie tyle punktów aby odebrać jakaś nagrodę, zniszczyłem kartę i wyrzuciłem ją do kosza. Nigdy więcej nie zatankuje swojego samochodu na stacji ORLEN, chyba że będzie to jedyna stacja w promieniu 100 kilometrów. Nie rozumiem, dlaczego osoba obsługująca klientów nie potrafi udzielić tak prostej informacji. Nie rozumiem też jak to jest możliwe, że nagle jest odmowa „nabicia” punktów na kartę ot tak. Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to taki, że przy realizacji poprzedniej nagrody na innej stacji ORLENU w Dębicy przy ulicy Kościuszki 28, pracownik popełnił jakiś błąd. Odradzam stacje tego koncernu. Myślę, że ceny ani jakość obsługi nie są na tyle konkurencyjne abym żałował tej decyzji.