Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: Hollybut
Treść opinii: Dzisiejszego wieczoru udałem się do sklepu w celu złożenia reklamacji na buty firmy Mustang. Byłem zapewniany, że buty mają roczną gwarancje. Po wejściu zapytałem najbliżej stojącej ekspedientki jak mogę zgłosić reklamacje. Pani skierowała mnie prosto do kierowniczki sklepu. Podszedłem do kierowniczki (wiek około 40 lat, niewysoka blondynka) ubranej w jeansy i błękitny golf. Zostałem uprzejmie powitany i zapytany o co chodzi z uśmiechem na ustach. Gdy powiedziałem, że chodzi o reklamacje obuwia uśmiech nieco przygasł. Omówiłem co jest przedmiotem reklamacji i pokazałem dokładnie jak wygląda obuwie. Kierowniczka obejrzała obuwie, krótko szybko i fachowo opisała pisemnie uszkodzenie i spisała protokół reklamacyjny. Następnie zostałem poproszony o paragon zakupu, który został dołączony do reklamacji. Zostałem poproszony o dane kontaktowe i usłyszałem, że decyzja w sprawie ewentualnej wymiany obuwia zapadnie w ciągu 14 dni. Następnie kierowniczka kończąc kwestie reklamacji zapewniła mnie, że skontaktuje się ze mną telefonicznie. Wchodząc do sklepu spodziewałem się większych formalności. Cała sprawa została załatwiona szybko i fachowo. Po oddaniu obuwia, krótko rozejrzałem się po sklepie i wychodząc powiedziałem: " Dziękuje, Dobranoc" na co obie stojące obok wyjścia ekspedientki odpowiedziały: Dziękujemy.