Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Megana
Treść opinii: Sklep prezentuje się przyzwoicie. Wszakże przejścia między regałami są wąskie i klient musi podążać wytyczoną mu przez właściciela sklepu trasą – wszelkie przejścia między półkami są zablokowane barierkami (!) – to jednak jakość usługi stoi na odpowiednim poziomie. W czasie mojego pobytu w sklepie znajdowało się w nim kilka pracownic w różnym wieku. Wyróżniały się one od klientów specyficznym, jednolitym dla wszystkich strojem firmowym. Część z nich obsługiwała klientów przy kasach. Reszta dbała o porządek i uzupełnianie braków na półkach. Dlatego też w sklepie nie było kolejek, a i towar na stoiskach prezentował się dość ładnie. W kilku miejscach brakowało cen. Przydałoby się lokalowi także wyraźne oznakowanie działów poszczególnych działów – bez tego klient gubi się w różnych regałach. Może i pomocą jest tu wytycznie mu trasy przejścia przez sklep – nie można w takim przypadku ominąć (chyba że przypadkiem lub przez gapiostwo) jakiegoś działu. Jednak metoda ta przypomina kierat a nie współczesny kapitalistyczny sklep. Wprawdzie klienci nie kręcą się w różnych kierunkach i nie wchodzą sobie w drogę, ale też i wyprzedzenie kogoś wolniejszego w wąskich przejściach jest bardzo utrudnione. Nie mówiąc już o pomyśle zrobienia szybkich zakupów. W tym przypadku to prawie że nieosiągalne. Czystość sklepu nie budzi zastrzeżeń. Można je mieć za to do pań z obsługi. Znają (o zgrozo!) jedynie podstawowe zwroty grzecznościowe, a i te tylko w ograniczonej liczbie. Dzień dobry, do widzenia, czym mogę służyć, jak można pomóc to zwroty, które powinny padać z ust każdego sprzedawcy. W tym sklepie ich zabrakło. Stąd też niska ocena.