Opinia użytkownika: Marta_256
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Do sklepu Ikea wybrałam się tylko po jedną rzecz i zależało my na czasie dlatego chciałam szybko ją znaleźć. Poprosiłam pracownika w punkcie obsługi klienta o to, aby powiedział mi gdzie jest dział oświetlenie. W odpowiedzi usłyszałam "na dole", pracownik nawet na mnie nie spojrzał, był zajęty czymś przy komputerze. Kolejnie zapytałam jak mogę szybko dojść do tego działu, wtedy pracownik wskazał mi pierwszą ścieżkę i powiedział "tamtędy", bez żadnych uprzejmości. W sklepie panował porządek, oferta również jest bardzo dobra, a jakość produktów jest adekwatna do ceny. Kasjer mnie jak i ludzi kupujących przede mną traktował obojętnie, miał przygotowany stały scenariusz obsługi, do każdego mówił to samo i w ten samo sposób intonował, nie nawiązał ze mną kontaktu wzrokowego.