Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Treść opinii: Chciałbym ocenić panią, która pracuje w rejestracji pacjentów. Już przy samym wejściu zostałem przywitany lekcewarzącym spojrzeniem, które kwitowało moją nieporadną postawę, przy drzwiach na fotokomórke, które aby się otworzyły "trzeba dotknąć nosem". Pani skomentowała ponadto groźnym głosem, że gdyby inaczej była ustawiona fotokomórka to cały czas by sie te drzwi otwierały. Niby nic strasznego, ale po takim powitaniu odeszła mi ochota na sympatyczne powitanie z mojej strony, więc stałem się jednym z masy szarych klientów który bez uprzejmości zaczął mówić o swoim problemie. Gdy okazało się, że jestem zainteresowany umową z NFZ a nie prywatną wizytą Pani chyba przeszła ochota na rozmowe ze mną i zaczęła mi dawać tylko jakieś połamane informacje. Ech... mi też minęła ochota na wizyte w tym szpitalu. Chyba nagle ozdrowiałem ;) Pisze o tym zajściu, bo uważam że na stanowisko recepcjonistki, która stanowi wizytówkę szpitala, powinna być zatrudniona osoba o jednej podstawowej cesze jaką jest uśmiech i bycie miłym przez 8 godzin. Chyba nie jestem zbyt wymagający.