Opinia użytkownika: klient_20
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W związku z moim stanowiskiem w banku bywam niemal codziennie, jednak tego dnia postawa oraz brak kompetencji jednego z pracowników tej placówki była porażająca! Czekając w kolekce do okienka kasowego byłam świadkiem a może lepiej to określic słuchaczem kłótni, której inicjatorem był "owy" pracownik. Karygodny jest fakt, jakichkolwiek sporów słownych między pracownikami i przysłuchującymi się temu klientami, którzy wyciągają swoje wnioski. Gdy już dotarłam do jednego z trzech okienek trafiłam na tego kłótliwego pracownika. Jak już zaznaczyłam w banku bywam prawie codziennie dokonując przelewów na wyłącznie jedno konto, przy czym w związku z tym zawarta jest umowa z bankiem o nie pobieraniu prowizji od przelewów. Widocznie jednak ta umowa nie była znana tej osobie (a powinna, skoro się tym zajmuje) i naliczyła mi prowizje od wpłacanej kwoty. Odniosłam wrażenie, że ta osoba nie ma w ogóle pojęcia co tam robi. Na moje pytanie: "dlaczego została naliczona prowizja" osoba odpowiedziała coś w stylu "ups" i zapytała czy nie może tak zostac. Odpowiedziałam NIE. Po czym osoba ta, radząc się innego pracownika cofała całą transakcje.