Opinia użytkownika: tomasho
Dotycząca firmy: Raben
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy firmy transportowej Raben Group z siedzibą w Gliwicach. Pracuje w takim zawodzie, że czasami zdarza się wysyłać towar do klienta poprzez firmę Raben-Group. W chwili gdy zadzwonił do mnie klient, musiałem namierzyć przesyłkę. Gdzie się w danej chwili, znajduje i kiedy będzie na miejscu. Zadzwoniłem pod numer znaleziony na stronie firmy Raben-Group. Bardzo szybko otrzymałem połączenie z odpowiednim działem - wystarczyło, że podałem numer przesyłki. Po kilku minutach oddzwonił do mnie pracownik Raben-Group w Gliwicach z dokładną informacją gdzie jest przesyłka, o której będzie na miejscu i dlaczego o tej porze. Kiedy poprosiłem tego pracownika o poinformowanie mojego klienta o tym samym co ja usłyszałem, ten zgodził się bez wahania. Kilka minut później sytuacja znalazła pozytywne rozwiązanie, przez co mój klient uspokoił się. Cała sprawa dzięki fachowej obsłudze i zaangażowaniu pracownika firmy Raben-Group zakończyła się w kilka minut. Strona internetowa firmy również w miarę czytelna, ocena tylko 4 ponieważ po wejściu na stronę należy znaleźć przełączenie na język polski, co jednak powinno być od razu samoczynnie. Polecam firmę do wysyłek