Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Piekarnia Kłos
Treść opinii: Piekarnia posiada ładny, zachęcający wygląd. Jednak dostanie się do niej wymaga pokonania schodów, co skutecznie uniemożliwia skorzystanie ze sklepu niepełnosprawnym. Układ w środku także pozostawia wiele do życzenia. Lokal ma niewielką powierzchnię. Towar jest więc ciasno poukładany na półkach. W czasie mojej wizyty w piekarni było dość czysto. Podłoga była umyta. I tylko półki pozostawały nieoczyszczone z okruszków po sprzedanym towarze. Wynikało to między innymi z utrzymującej się w piekarni kolejki, której nie potrafiły rozładować dwie kasjerki (wiek 42 – 48 lat), co skutecznie absolutnie absorbowało ich uwagę. Przyczyną takiego stanu rzeczy była tylko jedna kasa fiskalna, będąca „na stanie” lokalu. Na plus można zapisać stroje firmowe, w jakie były ubrane pracownice. W miarę czyste, zadbane i o miłej kolorystyce. Nie posiadały za to identyfikatorów. Także ich kultura osobista nie była najwyższej miary. Obsługiwały klientów dość grzecznie, jednak nie dało się od nich usłyszeć zwrotów grzecznościowych. Spowodowane to było oczywiście szybkim tempem pracy, stawiającym ilość nad jakość. Na szczęście w użyciu były woreczki foliowe, zapewniające wypełnienie przepisów bhp.