Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Stołówka Nawojka
Treść opinii: Stołówka znajduje się w lokalu na terenie jednego z budynków uniwersyteckich. Ma ograniczony metraż, zbyt mały na istniejące w rejonie zapotrzebowanie, co sprawia, że właściciel musi wybierać między jakością a ilością. W tym przypadku wybrana została ta druga opcja i to w dodatku w dość skrajnej formie. Stąd też w efekcie klient natrafia na niezbyt dobry lokal. Już na samym wejściu osoba chcąca skorzystać z usług stołówki natrafia na złe rozwiązania układu przestrzennego. Między wejściem do lokalu a punktem wydawania posiłków znajduje się bardzo wiele ciasno ustawionych stolików. Jeśli klient przychodzi w godzinach wzmożonego ruchu, zmuszony jest to przedzierania się i lawirowania między stolikami, jedzącymi posiłki, odnoszącymi brudne naczynia, niosącymi potrawy na stoliki i wysuniętymi krzesełkami. W związku z widoczną polityką maksymalnego zastawienia lokalu powstają problemy także z kolejką do punktu wydawania posiłków. Klienci, po przejściu całej Sali, ustawiają się jak najbliżej długiej lady, tworząc niezwykle wymyślne układy kolejki, wijącej się między stolikami w różnych kierunkach. Podobne problemy powstają przy okienku zwrotów. Jest ono zbyt małe (szerokość dwóch, długość dwóch tac), obsługiwane przez zbyt małą liczbę pracowników. W efekcie tego zniecierpliwieni klienci układają tace z brudnymi naczyniami na kupki, co grozi ich upadkiem, rozbiciem, i w najlepszym efekcie jedynie zablokowaniem dojścia do okienka. Panie wydające posiłki są w ładnych strojach roboczych (biała koszulka, zielony fartuch). Na stolikach leżą białe czyste obrusy. I to praktycznie jedyne plusy punktu. O jakości potraw można jeszcze dyskutować, choć ich poziom jest zróżnicowany. Jednak pewne mankamenty nie pozwalają dać stołówce wysokiej oceny. Pracownikom brakuje podstawowej ogłady. Na próżno oczekiwać słów przywitania, pożegnania czy choćby najprostsze „proszę”. Tace używane przez klientów to przenoszenia potraw i brudnych naczyń, same są nieczyste. Wielokrotnie w ciągu jednej zmiany następują braki w ich ilości, unieruchamiając obsługę klientów. Podobne zastoje dotyczą ilości sztućców.