Opinia użytkownika: Joanna_99
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Wczoraj pojechałam na stację Statoil zatankować samochód. Wjeżdżając na stację zobaczyłam dużo samochodów i stanęłam w kolejce do tankowania. Wszystkie stanowiska były zajęte. Myślałam, że będę musiała długo czekać, ale miło się rozczarowałam. Obsługa szła bardzo sprawnie i po około 3 minutach podjechałam na wolne stanowisko. Przede mną stanął Pan na stanowisku do tankowania gazu. Widziałam, że był zniecierpliwiony i co chwila naciskał przycisk dla obsługi. Wysiadłam z samochodu i zaczęłam tankować paliwo. Po około 2 minutach ze stacji wyszła Pani która wolnym krokiem zbliżała się do klienta zakładając w tym czasie rękawiczki. Jej mina wskazywała, że nie jest zbyt zadowolona. Udałam się do środka,m aby zapłacić. Przy kasie stał Pan, który obsługiwał klienta. Stanęłam w kolejce. W sklepie było czysto i schludnie. Kasjer bardzo szybko obsłużył klienta przede mną i uśmiechem mnie powitał. Spytał czy zbieram punkty i poprosił o kartę. Spytał czy płacę kartą czy gotówką i czy chcę fakturę. Odpowiedziałam na pytania i otrzymałam paragon. Kasjer o imieniu Krzysztof był ubrany w firmowe ubranie, które było czyste i schludne. Podziękował ładnie i pożegnał mnie słowami " Dziękuję i zapraszam ponownie". Byłam zadowolona z miłej i szybkiej obsługi. Przyznałam ocenę +3 ze względu na obsługę niezadowolonej Pani, która tankowała gaz klientowi. Tankuję na tej stacji często i miła obsługa jest w tym miejscu standardem.