Opinia użytkownika: Izabela_265
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: NETTO jakże znana wszystkim sieć sklepów .Sieć czyli powinniśmy się spodziewać takiego samego standardu jak i w pozostałych sklepach pod szyldem Netto , a jednak niestety. Zdaję sobie sprawę z tego , że wiele czynników wpływa n a to jak dany sklep funkcjonuje są to lokalizacja , metraż a także sezonowość. Wspomniałam o sezonowości ponieważ mieszkam w nadmorskim kurorcie gdzie przepływ turystów jest ogromny w miesiącach letnich i trudno personelowi poradzić sobie na bieżąco z uzupełnianiem towaru na półkach i utrzymaniu czystości przy tak ogromnym ruchu. Lecz nie „czepiam” się sezonu letniego , mam na myśli listopad gdzie po turystach pozostało już tylko wspomnienie i grubsze portfele przedsiębiorców . W sklepie natomiast nadal bałagan no może więcej towaru na półkach lecz niestety nie widać większych zmian (nie licząc bezsensownego przeorganizowania położenia towarów ), mniej nadgnitych owoców i warzyw przez co troszkę nasze „powonienie odetchnęło” .Pomijam już wszystkie wspomniane niedociągnięcia łagodnie mówiąc (gdzie się podziewa kierownik?)typu bałagan, brudne półki i lodówki oraz częsty brak drobnych. Ostatnio jednak gdy robiłam zakupy i stojąc już przy kasie i czekając na podliczenie moich zakupów wyłożonych na taśmę, Pani kasjerka natomiast prowadziła bardzo ożywioną konwersację z Panią ze stoiska mięsnego FARMER oddalonego o około 4m od kasy, no cóż nie chciałam przeszkadzać w konwersacji ,być może była to bardziej priorytetowa sprawa niż przeźroczysta klientka która czeka na odrobinę uwagi i kultury ze strony Pani kasjerki . Mam jednak nadzieje ,że owa Pani ma podzielną uwagę i uważa naliczając ceny za towar …..