Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mFinanse

Treść opinii: Po długich przygotowaniach do podjęcia tego ważnego kroku i przeczytaniu niemal całej oferty na stronie internetowej, postanowiłam otworzyć rachunek osobisty w mBanku. Zdecydowałam się na odwiedzenie placówki, bowiem jest to najszybszy sposób (nie trzeba czekać na dosyłanie dokumentów, itp). Za pierwszym podejściem zdecydowałam, że nie będę czekać (było kilku oczekujących na obsługę klientów), ale godzinę później kolejki nie było. "Poczekalnia" to niestety tylko dwa fotele (za mało!) + telewizor na ścianie, co akurat jest znacznym plusem, bowiem osoba towarzysząca może spojrzeć na aktualne informacje (TVN24). Znajduje tam się również stanowisko pierwszego kontaktu. Pani, która mnie obsługiwała zapytała, czy znam ofertę banku i jakie konto chcę otworzyć. Wyszła po formularz. Później odniosła ten i przyniosła następny. Dłużej siedziałam sama przy stanowisku niż ze sprzedawcą - moim zdaniem warto by mieć drukarkę w miejscu obsługi klienta. Przeczytałam, złożyłam podpis, podziękowałam i wyszłam. Cała operacja od momentu przywitania do pożegnania sprzedawcy wyniosła dokładnie 14 minut. Nie wiem czy to zgodne z kulturą korporacyjną, ale nikt nie starał się proponować mi innych produktów, zachęcać do ich nabycia, nie informował o ofertach. Mnie to pasuje - szybko, sprawnie, profesjonalnie. Nie oceniam wiedzy personelu, gdyż nie dałam szansy się wykazać. Lokal i stanowiska obsługi czyste, zadbane, estetyczne.