Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W czasie zakupów w Tesco kupiłem m. in. 6 litrów mleka 3,2%. Oferta cenowa na półce z produktem 1,59 PLN,a przy kasie zapłaciłem 1,69 PLN za litr. Reklamacja w dziale obsługi klienta trwała 10 minut ( bez czekania w kolejce - kolejki nie było). Obsługująca mnie kobieta poszła sprawdzić cenę na halę, wróciła po długiej nieobecności. Nie przeproszono mnie za błąd. Na uwagę, że dla mnie ten błąd obsługi sklepu to strata czasu, a Tesco nie ponosi strat, lecz zarabia na tonie mleka dodatkowo 100 PLN, kobieta obsługująca powiedziała "tak, zarabiamy dodatkowo 100 PLN". Wniosek: najprawdopodobniej klient kupując produkt (w tym wypadku mleko) często nie wie, że płaci więcej niż wynika to z ceny na półce, nie sprawdza bowiem dokładnie cen z paragonu, nie pamięta cen wystawianych na półkach. Zauważając natomiast błąd nie reklamuje, aby odzyskać kilkadziesiąt groszy, nie chce bowiem tracić czasu.