Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W odziale są trzy stanowiska obsługi klienta indywidualnego. Jedynie jedno jest czynne. Na dwóch biurkach stoją tabliczki: "stanowisko chwilowo nieczynne". Myślę sobie: jest pora obiadowa. Staję czwarty w kolejce. Gdy za chwilę z zaplecza wychodzi pracownica więc zapytuję:" za ile mninut będą czynne te stanowiska obsługi?". Nie ma odpowiedzi. Jakbym pytał osobę niesłyszącą. Z trzeciego stanowiska wychyla się Pani i głośnym głosem oznajmia: "tylko ja dziś obsługuję. Stonowiska są wolne bo koleżanki są na chorobowym. A ta pani nie obsługuje, bo pracuje dopiero kilka dni". Dziękuję za informację. Nie czekam dłużej. Wewnątrz banku jest zbyt ciepło, rzeczywiście można się rozchorować.