Opinia użytkownika: ewka_2
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: W dniu 17 listopada 2009r udałam się do ZUS w Opolu w celu uzyskania zaświadczenia. Podjechałam na parking, ale okazało się że budynek jest w remoncie i wejście dla klientów jest od drugiej strony budynku. Informacja o wejściu była bardzo jasna, duże wydruki- gdzie należy się udać aby dojść do obsługi klienta. Na sali ogólnej bardzo wesoła Pani w rejestracji zapytała, czy w czymś może pomóc. Wiedziałam dokładnie co należy zrobić, podziękowałam, wydrukowałam numerek i czekałam na swoją kolej. Kolejka była bardzo duża. Pani z ZUS-u z pokoju obok zapytała Pani w pokoju do którego czekałam, czy moze w czymś pomóc, czy zawołac kogoś do pomocy, aby rozładować trochę kolejkę. Pierwszy raz spotkałam się z takim zachowaniem. W tym czasie jak czekałam na swoją kolej Pani w rejestracji miło informowała klientów co mają robić, gdzie się udać i jakie druki mają wypełniać. Nawet jak podchodzili klienci ze sprawami nie dotyczącego ZUS-u Pani nie okazywała zniecierpliwienia. W pokoju, w którym miałam sprawę do załatwienia /pok nr 11/ Pracownica ZUS dokładnie mnie poinformowała o procedurach, odpowiedziała jasno na wszystkie moje pytania, zapytała czy jest jeszcze coś co może wyjanić i z uśmiechem poprosiła następną osobę. W pokoju było czysto, dostępne były piszące długopisy dla klientów, na biurku nie było niezbędnych dokumentów.